2010

Majdnem egy év eltelt az utolsó írásom óta, na nem azért mert nem történt semmi, inkább csak nem éreztem annyira a blog írásának akkori fontosságát.De az elmúlt hónapok történéseit jó érzés vissza nézni, meg hát ugye mással megosztani a gondolatokat, véleményeket.
Valamikor ez év elején amikor már kezdett tele lenni a tököm hideggel, faggyal, sárral, köddel akkor rákaptam, rászoktam, hogy nyári horgász képeket nézegetek a neten, tervezgetem a munkát a szigeten.Éppen horgász helyeket néztem, és valahogy eltévedtem valami külföldi oldalra, ausztráliai tengerparti faházakat néztem.
Na akkor bal felső sarokban volt egy hirdetés azon az oldalon:TANULJON, DOLGOZZON, ÉLJEN AUSZTRÁLIÁBAN. rákattintottam persze csak úgy kíváncsiságból. Elolvastam, és utána már nem hagyott nyugodni a gondolat, azt hiszem , hogy azon a napon, ill. következő napokon megváltozott az életcélom, életem, gondolkodásom, napirendem szinte minden.És csak egy cél maradt menni és menni mindenáron.

Megjegyzések