szélkerék

Ma újabb szélkeréknek álltam neki, ez Lajosmizsére kell egy öt hektáros tóhoz.
ennek nem kell vázat csinálni, mert a gazdája csinálja villanyoszlopból.
mikor itt volt nálam mondta, hogy öt hektáros tóhoz kell, hát jó nekem mindegy, nem is foglalkoztam vele.
ma hogy voltam nála megnézni a helyet, őszintén szólva majdnem dobtam egy hátast.
két hatalmas tó között visz be az út, fűzfákkal és lámpákkal szegélyezve, kezdett alkonyodni mikor odaértem, olyan érzésem volt mintha valami puccos hollywood-i, vagy los angeles-i palotához mennék sztárpartira.
a tavak mögött három nagy ház áll, az egyik egy klubhelység a másik kettő pedig lakóház.
A tópart végig ki van világítva, mint valamelyik balatonparti sétány, padokkal és stégekkel.
szó ami szó eltudnám ott képzelni az életemet.

Megjegyzések