Na eltelt két hét az utolsó bejegyzés óta.
Vagy nem értem rá, vagy nem volt mit írni, vagy nem volt kedvem, mikor mi, mindegy.
Császártöltésre felállítottam a szélkereket csütörtökön.
szerintem eddig ez a legjobb, mert hát ugye mindegyik más, csak alig fújt a szél az volt a gond.
bár van egy olyan érzésem ,hogy ide is vissza kell még mennem javítani valamit.
az első szélkerékhez majdnem egy évig jártam vissza javítani valamit.ez volt az ötödik.
Ha nincs kovácsoltvas munka akkor jó a szélkerék is, azért meglehet élni abból is.
időnként elvállalok egy kandalló építést, mert két évig csináltam őket, úgyhogy valamennyire értek hozzá.na a kandalló építés olyan amivel igazán lehet sok pénzt keresni.
De hát ugye nem azért képeztem magam éveken keresztül, hogy apró pénzért adjam a felhalmozott tudást.lehetne ezt válaszolni amikor azt kérdezik, hogy miért ennyi?
(kicsit félresiklott a téma)
ha van két ügyes keze az embernek akkor megtud belőle élni, de dolgozhat éjjel nappal, ha viszont még mellé okos is akkor van esély arra, hogy meggazdagodjon.
Én például tavaly "kezdtem el gondolkodni".mit is jelent ez?
Az én szakmámban ugye az ember a két kezével keresi a pénzt ha nem több embert alkalmaz akik dolgoznak helyette.
folyt.köv.

Megjegyzések