Rászállt a gólya a kéményünkre!

Üdv. minden Molnár Lászlónak aki a blogomat olvasgatja.
Őszintén szólva ami a blogírást illeti, a restség volt a fő jellemző az elmúlt napokra, mert hát éppen tíz napja, hogy nem írtam.
Ha írok is akkor is egyenlőre csak magamnak, mert szerintem csak én olvasom.
Mi történt az elmúlt napokban?
Befejeztem a költözködést, nekiálltam csinálni a szélkerekeket, tehát dolgozom, igaz, hogy a napnak egy része elmegy a begyújtással, mert ugye hideg van, meg hát reggel az autó melegítéssel.
Minden szélkeréknél amit csinálok éppen, eszembe jut valami módosítás, fejlesztés.
Ezért nem tudom szériába csinálni őket.
A kohót még mindig nem tudom használni, mert a régi kürtő elégett és új még nincs.
A villanyszerelőt is hiába vártam nem jött, de nem is baj, mert nem kell a régi áram(3x25 A) jó az új is (3x16 A), nem beszélve arról, hogy pénzt is megspórolok, mert így nem kell alapdíjat fizetni.

Megjegyzések